Ha tålamod, jag jobbar på det!

Som ni kanske ser så ser designen lite konstig ut, och det har att göra med att jag lära göra en helt ny från scratch... Så det tar lite tid att få till den, så ha tålamod med det!

Nu ska det i alla fall gå att kommentera och gå in på varje inlägg, och även bläddra till äldre inlägg. Funkar det fortfarande inte? Skriv en kommentar eller maila mig på [email protected] i såna fall!

Idag var egentligen planen att ta ett fyrspann och ta en tur med släden. Men istället blev det en tur till slaktaren och hämta lite hundmat! Fyllde fyra tunnor på 50L, så jag är nöjd. Nu ska det bara malas till färs, och jag börjar nog med hälften imorgon! Blev endast nöt den här gången.

Imorgon blir prio ett att köra en sväng med några hundar i alla fall, sedan köttet. Blir fullt upp imorgon skulle jag tro, så designen får vara så länge! 

Ha det bäst!
Vem är detta då? Jo det är Junior, Arrows kullbror som ska bo här framöver om allt funkar som det ska. Visst är han fin? Far: Bamse, Mor: Ritzi (Tigris kullsyster). 


Kommentera här: